Kiruna här är jag!!!

Hejsan! Tänk att jag bloggar på Petras dator i Laxforsen nu. Imorgon ska vi tävla i Kiruna. Det är bara att hålla hårt i mössan för hög fart utlovas. Jag känner mig stark just nu. Och snabb. Har varit en runda och skällt ut de andra hundarna på kenneln. Uppvaktar just nu Britta för fullt, hon luktar så gott.

Igår var Birk med matte på stan och handlade julklappar till våra hundvänner. Jag fick uppdraget att slå in dom. Jisses vad pilligt det var. Tassar är inte precis gjorda för att vika papper och tejpa med kan jag säga. Snören satte jag inte på paketet eftersom dom bara är svåra att knyta och fastnar i tänderna när man ska ta av dom. Matte fick hjälpa till lite....eller så mycket att hon brännde lussekatterna. Vilka katter förresten? Jag såg bara gula bullar...Eller hmmmm bruna....eller ja, svarta då!

Ska försöka meddela tävlingsresultat i helgen.
Voff voff /Kickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0