Välkommen hem!!

Äntligen hemma igen. Lång bilresa. När vi äntligen kom fram blev det förvirrat. Matte rev upp all packning och sa många fula ord. Till slut tog hon ut oss så vi fick rasta oss, men vi fick inte gå in utan det blev bilen igen. Jag tiggde och talade om att jag ville gå in och äta middag. Matte bara rev runt i packningen en gång till och sa fler fula ord samtidigt som hon suckade. Både jag och Birk tyckte att vi skulle gå in istället, vi hade ju legat i bilen hela dagen. När jag river ut packningen som matte gjorde brukar jag få skäll...
När hon efter jättelång tid tyckte att hon rivit klart i packningen plockade hon upp nyckeln från golvet där bak där hon stoppade den förra veckan när vi åkte. JAG visste det hela tiden men det var ingen som frågade mig. Så fick vi äntligen gå in och äta middag.
Ibland förstår jag mig inte på människors konstiga lekar.
Nu ligger jag i soffan och myser i min egen lägenhet. Jag saknar Killer litegrann men det är skönt att vara drottning i mitt eget hus!
Imorgon ska matte jobba så då får vi hälsa på gammel-gammelmatte och husse.
GOdnatt och sov gott. //Nyckelpigan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0