Tävla!!!

JA jag hörde vad matte gjorde idag. Hon anmälde oss till en tävling. En dragtävling! Om två veckor. Ena dagen är på snö och andra dagen med cykel sa hon. Vart har dom hittat snö? Dit skulle jag vilja åka nu direkt. Birk är  två dagar för liten för att tävla hahahaha. Då får jag garanterat springa. Matte pratar om att försöka få starta med Birk, men jag hoppas ju att han inte får. Hon har ju mig.

Idag har vi tränat igen. Jag sprang så jag tog helt slut. Birk det äcklet bara fortsatte och fortsatte..... Han är ung och dum  kan jag ju skylla på. Och jag drog längre än han, han var mest lös. Jag fattar inte att någon kan springa snabbare och längre än mig.

Imorgon ska vi åka hem till vårt vanliga hem. Vi ska ligga och slöa i bilen hela dagen med andra ord. Det är inte så dumt endå. Ganska skönt faktiskt. Ligga och sova och stanna och rasta och äta nån gång. Varmt och skönt.

Igår på träningen lurade matte grabbarna att dricka i ett lerhål och dom bara ramlade ner. Sen kom dom upp alldeles bruna och leriga och dom luktade skunk. (Även illa i en hundnos)
När vi kom hem blev det duschen för ALLA. Även mig. Förstod inte varför, jag badade till och med i sjön där vi vände på turen för att vara ren och fin. Men näe det dög inte åt tvåbentingarna, duschen blev det. Usch!

Ska ta och jaga ner grabbarna från sängen och sova nu. Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0