Hejhej!

Som ni kanske har märkt har min kära matte använt MIN blogg för att dumpa bilder från kameran på... Själv har jag knappt fått någon datortid alls.

Jag har fått träna och dra mycket. Släde, pulka och människa har jag dragit på. Idag var det pulka och det är så roligt. Det är nog det roligaste. Annars så ligger jag mest hemma och myser i korgen, när jag inte busar med Liam eller funderar på mat.

Matte jobbar en hel massa, jag vet inte vad hon gör men hon kommer ofta hem och är trött.

Som ni kanske så så provade jag tävlingsdräkten förra veckan. Den var nog inte min för både modellen och storleken var fel. Men jag har sett hundar med såndär dräkt. Bl.a en setter i Norge...

Nu måste jag snart gömma mig för alla dom andra hundarna försvinner in i badrummet en efter en. Ut kommer dom efter en stund och är BLÖTA. Det är lite oroväckande!
Jag dyker nog ner bakom soffan.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0