hallå i fågelskogen

Hej hej, nu har jag äntligen lagt tassarna på en dator igen. Idag har jag varit på Friskis&Svettis men träna det fick jag inte. Det tycker jag var lite orättvist för jag kan faktiskt springa och skutta bättre än alla dom där människorna! Nä jag å Birk fick sitta på sidan och titta på fastän det bara spritte i benen. Sen fick vi springa en halvtimme med matte som tröst och det var ju bra. Fast hon kunde väl ha bara sprungit med oss och mycket längre. Jag sk ata upp det med henne.
Imorgon har hon lovat ett varv på milspåret. Hoppas hon menar att vi får vara lite lösa för annars blir det så jobbigt i huvudet här hon springer så söligt.

Inte nu i helgen men nästa helg är det lydnadstävling. Matte har pratat om att hon tagit ledigt hela den söndagen ör min skull. Man känner sig ju nästan smickrad. Jag ska försöka göra så bra jag bara kan så vi får en såndär fin rosett igen. Matte blev så glad och då blev ju jag åxå glad. Hoppas hon tänker på att vi ska träna ordentligt innan. Nog för att jag kan, men ibland är det lätt att glömma.

Jag har också hört ryktas (jag har stora öron så jag hör bra) att jag är med i draghundslandslaget i vinter tillsammans med matte. Hmm å Birk då med han har inte tävlat än så det är JAG som blivit uttagen sådetså! Åh det är det bästa som finns att dra! Jag båste nästan yla och skrika lite när jag tänker på det.

Sådär nu har morrhåren slutat darra, jag blir bara så till mig när jag tänker på roliga saker.
Jag ska nog gå och sova nu. Måste smyga ner för jag får inte vara här uppe på övervåningen.

Sov sött och dröm ljuva drömmar och fåglar och bad och skidor och vinter och.......ZZZZZZZZ /Kickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0