Det här är jag!

image1

Kicka, korthårig vorsteh född 2004-07-06
60 cm hög, 24 kg.

Älskar: allt skoj som att springa, dra, simma, apportera, jaga och busa. Bära runt på tofflor och handskar eller varför inte skor?? Och att äta. Mat är gott. Och soffan är skön att sova på.

Meriter (skryt):
Drag: 4:a på 12km pulka på VM, Silver i stafetten på EM, Brons på långdistans SM. Jag vann startsträckan i SM-stafetten även om matte var ovanligt klantig och bröt staven och ramlade...
Tvåa i Sverigecupen (Nutro-challenge) och seger i Europacupen (med lite hjälp av kompisen Ziksten).

Lydnad: ett 1:pris och 167.5 poäng i klass 1.

Bor ihop med matte och Birk. Birk är en vorsteh som jag fast han är två år yngre. Kort beskrivet är Birk en galen norsk "gutt" som är ganska kul att leka med ibland. Han är lika stor som jag är liten.


Birk ser ofta lite frågande ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0