semester

Jaaa jippie jag ska få åka på semester. Vi ska åka till Jutis (Arjeplog) nästa vecka. Hela familjen ungefär, ialla fall matte och hennes föräldrar och jag och Birk. Där uppe bor flera släktingar och kompisar till mig. Först är det Killer, min tvillingbror (eller kanske tolvling....) å sen är det moster Blixtra (hon är lite farlig) och så min lilla halvbror Liam (barnrumpa) och till sist Sacco som är gråhund och riktigt trevlig för att vara så lurvig.
Dom bor där brevid en sjö så vi kan bada varje dag, och massor med skog så vi kan springa. Tänk vad kul vi ska ha. :-)
Idag har jag badat på flera olika ställen i älven. Det var lite spännande för vattnet rör sig så åt ena hållet går det jättefort och tillbaka är det riktigt jobbigt. Men som vanligt fick jag varken bada eller springa tillräckligt mycket. Det kliar verkligen i benen nu. Behöver springa av mig snart. Jag tuggar kottar i ren frustration.
Jag och moster Blixtra                  
Killer till vänster med beundraren Birk 

Nä nu är det nog dags för min skönhetssömn. Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0